Dominatia resiteana se impune in a doua dubla a CNVC Dunlop 2012 PDF Print

Vremea excelenta de pe Valea Cetatii Rasnov a strans la startul etapelor a II-a si a III-a a CNVC DUNLOP 2012 un numar impresionant de concurenti si a incins peste asteptari atmosfera. Favoritul asfaltului uscat, Lucien Hora, s-a impus fara probleme in ambele zile de concurs si a doborat, atat in etapa de sambata cat si in cea de duminica, recordul de viteza stabilit pe traseul de la Rasnov.

 

Etapa de sambata, 16 iunie, a strans 98 de piloti la startul etapei a doua a CNVC DUNLOP 2012 si prima din cadrul Trofeului Rasnov. Interesati sa isi seteze materialul de concurs pentru ultima etapa de asfalt din cadrul CNR Dunlop 2012 ce va avea loc in acest week-end la Cluj, piloti de raliu, printre care s-au numarat Valentin Porcisteanu, Dan Girtofan, George Grigorescu, Simone Tempestini, Viorel Ivan s.a., au luat startul in etapa de sambata a competitiei schimband configuratia catorva podiumuri pe clase. Etapa de sambata a fost adjudecata de Hora cu un timp record, in timp ce locurile II si III au fost ocupate de Paul Andronic si Daniel Onoriu.

 

In etapa de duminica, fostul campion national, Daniel Onoriu, a pierdut podiumul in fata lui Lucian Raduta, un pilot hotarat, lider la grupa A, in timp ce Lucien Hora, urmat de Paul Andronic, si-a adjudecat inca o data victoria pe traseul de pe Valea Cetatii Rasnov, stabilind un nou record de viteza cu 4,8 kilometri de coasta parcursi in numai 01:56,209 minute. La grupa N, Catalin Cismaru s-a impus a treia oara consecutiv, luand un start excelent in actualul sezon competitional de coasta.

 

Pe Valea Cetatii Rasnov, masinile istorice au facut deliciul publicului aflat pe proba. Horia Popescu, la volanul unei impresionante masini DeTomaso Pantera, si-a adjudecat victoria la clasa I2, in timp ce Alexandru Ciolan, la volanul lui Mini Cooper, a urcat pe prima treapta a podiumului la I1.

 

Urmatoarea etapa a CNVC DUNLOP 2012 este programata in ultimul week-end al lunii iunie, respectiv in perioada 29 iunie–1 iulie, la Resita, pe arhicunoscutul traseu de pe Valea Domanului.

 
Lupta pentru podium continua in Raliul Targa Florio PDF Print
  1. uEchipajul Napoca Rally Academy este pe 3 in IRC Production Cup
  2. uInca o victorie de proba speciala in Raliul Targa Florio
  3. uMarco Tempestini este hotarat sa atace pana la final


Tempestini 1Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat ziua a doua din Raliul Targa Florio pe podium in IRC Production Cup. Chiar daca la jumatatea zilei a pierdut timp din cauza unor probleme tehnice, Marco Tempestini a revenit in forta si a terminat ziua cu inca o victorie de proba speciala.

Sase probe, cate trei treceri pe specialele Targa si Collesano, si ceva mai mult de 80 de kilometri. Asa a aratat programul zilei secunde din Raliul Targa Florio, etapa a cincea din Intercontinental Rally Challenge. Dupa victoria din super speciala, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au inceput ziua a doua ceva mai prudent. „Suprafata este foarte alunecoasa, dar nu in toate virajele. Trebuie sa ai o incredere foarte mare in masina si in setarile pe care le-ai ales. Pe prima proba a fost ok, dar pe a doua am avut mici probleme si am pierdut cel putin zece secunde”, a spus Tempestini in primul parcul de service.

Echipajul Napoca Rally Academy nu a fost ocolit de probleme nici in Sicilia. Dupa speciala a patra sistemul de racire nu a mai functionat in parametri, iar acest lucru a influentat timpii de pe speciala Collesano. „Proba incepe la o altitudine de 500 metri si ajunge la peste 1000 metri. Ultimii doi – trei kilometri sunt in panta si pe aceasta zona motorul masinii intra in protectie si nu am putut obtine un timp mai bun. Sunt putin suparat pentru ca nici aici nu am scapat de probleme, dar important este ca am ramas in cursa”, a spus Marco Tempestini.

Finalul zilei a fost unul mult mai bun. Dupa ce problema a fost rezolvata in ultimul parc de service, Marco Tempestini au reusit sa castige speciala a sasea si au terminat ziua pe podium la IRC Production Cup. „Finalul zilei a fost mult mai bun si am reusit sa castigam inca o proba speciala. Sambata, in ultima zi, mergem sa castigam cat mai multe probe. Rendina si Consani, pilotii din fata noastra, sunt foarte rapizi si aceasta este singura noastra sansa. Trebuie sa mergem tare daca vrem sa adunam mai multe puncte aici si vom incerca asta sambata”, a spus Marco Tempestini, la finalul zilei a doua din Raliul Targa Florio.

Sambata, in ziua a doua a Raliului Targa Florio, echipajul Napoca Rally Academy mai are de parcurs 68,4 kilometri impartiti in 4 probe speciale. „Vor fi doua treceri pe specialele Cefalu’si Castelbuono. Este dificil sa ai o dictare buna dupa doar doua treceri la recunoasteri, dar am incredere ca totul va fi ok. Este important sa ne intram in ritm inca de la inceput si sper sa obtinem cat mai multe puncte aici”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.

 
Cel mai mare numar de piloti la o etapa de viteza in coasta din Romania PDF Print

99 de concureti vor lua startul sambata in a doua etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2012. Printre participanti se numara si campionul national en titre de raliuri, Valentin Porcisteanu.

 

Weekendul 16-17 iunie 2012, rezervat in calendarul competitional al FRAS celei de-a doua duble a CNVC Dunlop 2012, se anunta unul incendiar pe traseul de viteza in coasta de pe Valea Cetatii Rasnov. Organizatorii competitiei au anuntat un numar record de participanti pentru etapa de sambata, ce va conta ca a doua etapa in campionat, dupa anularea etapei de sambata de la Teliu, si se asteapta la un numar cel putin la fel de mare de inscrisi si pentru etapa de duminica.

 

Dupa un debut stangaci, intrerupt frecvent de o vreme caprisoasa cu ploi puternice si de incidente consistente si imprevizibile, Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2012 se anunta deja ca unul foarte disputat, jocurile pe clase fiind dejucate odata cu participarea unor nume importante ale automobilismului romanesc in etapele rasnovene de viteza in coasta. La randul sau, Lucien Hora, motivat de anularea primei etape a campionatului, va pune din nou la bataie performanta monopostului Lola pentru o noua victorie in actualul sezon de coasta. Iesirea in decor a pilotului bucurestean Daniel Onoriu in etapa de duminica a Trofeului Teliu a pus sub semnul intrebarii prezenta acestuia la startul etapelor de la Rasnov, dar prezenta sa printre primii pe lista de inscrisi a alungat orice indoiala, competitia devenind cu atit mai intensa cu cat si motivatia pilotului bucurestean este mai mare. De la start nu vor lipsi nici forta rosie, Paul Andronic, si nici Catalin Cismaru.

 

Trofeul Rasnov conteaza ca a doua dubla a Campionatul National de Viteza in Coasta DUNLOP 2012 si grupeaza etapele a doua si a treia din campionat. Urmatoare dubla de viteza in coasta se va desfasura la Resita, pe Valea Domanului, in perioada 29 iunie – 1 iulie.

 

Pentru mai multe informatii, vizitati pagina de Facebook Dunlop Racing Info Romania sau pagina de web a FRAS, www.fras.ro.

 
Dunlop RoSBK 2012, intrecerea continua pe Hungaroring PDF Print

Ce-a de-a patra etapa a cupei DUNLOP Romanian Superbike 2012 debuteaza maine pe circuitul de Formula 1 Hungaroring. Cursele propriu-zise atat pentru clasa Supersport 600cc cat si pentru clasa Superbike 1000cc se vor desfasura duminica, concomitent cu competitia internationala European Riders Cup, pilotii romani concurand astfel alaturi de piloti maghiari, austrieci, italieni si elvetiei.

 

Programata in weekend-ul 15-17 iunie pe arhicunoscutul circuit Hungaroring, etapa a IV-a a Cupei DUNLOP Romanian Superbike 2012 asteapta performerii singurei competitiii de motociclism viteza din Romania ce se desfasoara integral pe piste profesioniste omologete la statul unei noi provocari. La clasa 1000cc detinatorul titlului, Ionut Mistode, ce alearga pentru echipa BGS Motorsport cu un motor BMW S1000 RR echipat cu anvelope Dunlop, va avea din nou sansa de a recupera din terenul pierdut in fata fortei timisorene, Catalin Cazacu. Acesta din urma, isi conserva pozitia de lider la zi al competitiei cu doua victorii din trei posibile, urmand sa isi confirme din nou valoarea pe circuitul de la Hungaroring. La clasa 600cc, lupta este deschisa dupa accidentarea destul de severa a pilotului AMCKart, Octavian Negrea, in cursa etapei a III-a a Dunlop RoSBK disputata la Slovakiaring.

 

Odata cu etapa a IV-a a Dunlop RoSBK 2012, disputa se va muta pe circuite cu asfaltul din ce in ce mai incins, iar conditiile de vara, cu atmosfera preponderent caniculara vor pune presiune pe anvelope. Dunlop este pregatit si de aceasta data sa livreze niveluri inalte de performanta ale aderentei, in special pentru cei de la clasele din GP Racer CUP care vor avea foarte mare nevoie de incredere in singurul punct de contact cu suprafata traseului: anvelopele.

 

Dupa aceasta etapa a Dunlop RoSBK 2012 mai sunt de disputat inca 4 etape pana la sfarsitul sezonului, dupa cum umreaza: SlovakiaRing, Slovacia - 07 - 08 iulie, Hungaroring, Ungaria - 13 - 14 august, Brno, Cehia - 14 - 16 septembrie si Bucuresti - 28 - 30 septembrie a.c. Etapa de la Bucuresti este programata sa se desfasoare pe pista circuitului Motorpark Romania de langa Adancata. Lucrarile pentru constructia acestui circuit au fost inaugurate pe 6 iunie si urmeaza sa se incheie treptat, asfaltarea pistei urmand sa fie gata pana la data etapei programate din cadrul Dunlop RoSBK. Dunlop Romanian Superbike este prima competitie oficiala ce se va desfasura pe acest circuit avant in momentul de fata incheiat un acord pe 3 ani de zile pentru derularea de etape pe pista de la Motorpark Romania.

 

Pentru mai multe informatii vizitati pagina de facebook Dunlop Racing Info Romania sau pagina oficiala de web Dunlop RoSBK www.rosbk.ro